Reklama

Reklama

VOD (1)

Třiadvacetiletá vrcholová sportovkyně Andrea se připravuje na olympijské hry v Atlantě. Jako mistryně republiky ve skoku do vody nic jiného než tvrdý svět tréninků a závodů nezná. Až do chvíle, než si poraní páteř. Její sportovní kariéra náhle končí. Touha po úspěchu ji ale přivede ke kariéře pornoherečky. Stejně jako své tělo ovládala a využívala ve sportu, využívá jej při natáčení pornofilmů. Má slávu, peníze, komfortní život, nezávislost. Nakonec ale přece jen musí zpomalit…
Film je inspirován příběhem Andrey Absolonové, která byla v 90. letech jednou z našich nejúspěšnějších skokanek do vody a posléze neméně úspěšnou pornoherečkou Leou De Mae. (Bontonfilm)

(více)

Videa (24)

Trailer 2

Recenze (262)

campix 

všechny recenze uživatele

Další podivuhodný životní příběh převedený na plátno, který bych čekal, že bude o dost odvážnější. Andrea Absolonová je velmi úspěšnou skokankou do vody. Nicméně po vážném zranění přesedlá a začíná točit filmy pro dospělé. Její tělo asi mohlo být udernější nebo více šokující, ale místo jednoduchécho životopisného výčtu se debutující Natália Císařovská soustředí na osobní a psychickou stránku věci. Není to na škodu ovšem to by se muselo jít naplno tímto směrem a nezůstat někde na pomezí. Nejde se tolik do hloubky a přesto to bude pro většinové publikum asi už příliš. Takhle kompletně neuspokují ani jednu ze stran. Film díky tomu nejde až tolik na ruku a tím pádem se nejedná o žádný závažnější úspěch. ()

Lucasion 

všechny recenze uživatele

Já snad té české filmové scéně propadnu. Nejprve Princezna zakletá v čase pak Bod Obnovy a teď další suverénní film, který se snaží vymanit ze škatulky české tupé filmografie. Jsem opravdu rád, že neumíme točit jen připitomělé komedie o vztazích, kterých jde do kin asi pět každý rok. Takže zaprvé tleskám paní Císařovské, že to je její debut a dotáhla ho do konce. Film jsem si v kině užil, přesto mám pár poznámek, které bych filmu vypíchl. Film má stejný problém jako Napoleon od Scotta. Ten film mi vůbec neprodá emoce. Vy vůbec po celý film nevíte, proč se děje co se děje. Hlavní postava chce být nejlepší (to si divák snadno domyslí), má uraz (jasně), pak jde pracovat za kasu a za pár minut už to je "vem mě do své práce". Vy vůbec nevíte kde a proč se tohle stalo. Chápu, že za kasou jí to očividně nebaví. Ale v tyhle nejdůležitější momenty, vám ten film emoce neprodá. Ostatně i na konci byste čekali, že teď se vypustí ty stavidla a vy budete smutní nebo v depresi. Bohužel nic. Jakmile se film utne, tak zkrátka běží titulky a vám chybí to pomyslné cosi, co by ve vás vzbudilo ty nejniternější emoce. A to tu prostě chybí. Nemyslím, že to je chyba Natalii Germani, protože ta hraje skvěle. Myslím, že to je čistě dáno režisérkou a scénářem, který nedokáže správně interpretovat, co se v příběhu děje. Naopak jistě musím pochválit Denisu Barešovou, která naopak svým herectvím jasně prodá jak emoce, tak co se jí děje v hlavě a proč se chová jak se chová. Jinak Její tělo chválím, protože jsem rád, že je vidět, že Češi umí točit stále kvalitní filmy narozdíl od hloupých komedií. (60 %) ()

Reklama

Steven47 

všechny recenze uživatele

Pokud mě u filmu absolutně nezajímá jeho protagonistka, vidím v tom dost zásadní problém. Možná to byl záměr, ale Andrea, byť skvěle zahraná Natálií Germáni, je v podstatě figurka, která takřka nemluví a neprojevuje emoce, takže je těžké k ní cokoliv cítit. Podobně mrtvolně pak působí celé Její tělo, které se pomalu sune směrem k finále, aniž by nabídlo jakýkoliv výraznější moment či něčím překvapilo. Jako by si nebylo jisté, nakolik chce být dramatem a nakolik klasickým dokumentem. Nabízí se přitom hned několik motivů k rozpracování, ať už vztahy v rodině, vliv pornoprůmyslu na osobní život či snaha být za každou cenu nejlepší. Jenže tvůrci vše rychle přejdou, nejdou do hloubky a výsledkem je zcela povrchní a nezáživný snímek. Linka se sestrou má sice relativně dost prostoru, ale zobrazení všech vztahů je strašně nepřirozené a absolutně nefunkční. O to více mě překvapilo, jak nápaditě se zde pracuje s kamerou i se zvuky, které často imitují podvodní svět. Ale k čemu to je, když film nezvládá předat nic nad rámec základní synopse, a i to naprosté minimum podá neatraktivním způsobem? 4/10 ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Z bulvárního nadějného námětu se vyklubala nuda. Kromě snad aspoň naznačené atmosféry a vývoje v rodině se o skutečném pozadí nedozvíme nic. Vše je moc ve zkratkách. Trénujeme, jedeme na závod, jsme ve špitále, za kasou, před kamerou, dovětek. Proč do toho Andrea šla přitom není až zase tak důležitá otázka, jako spíš co to provázelo, jaké to bylo, co cítila, jak se chovala a co na to okolí. Tvůrci ojebali diváka s prvním natáčením, což je mimořádná škoda. Jinak pan Steve Q se konečně se svým klackem dostal na velké plátno, gratulujeme! :-) ()

FrankSusta 

všechny recenze uživatele

Za jednu z mála chyb, co tento film dle mého skromného mínění dělá, je to (že ho nikdo nepochopil a nikdo za něj není vděčný, zatímco byste měli být naprosto nadšení, že v česku vzniknlo něco takhle vizuálně úchvatnýho a odvážnýho), že končí. Nebo-li, aby to laikové pochopili, první dojem tento film vytvoří dokonalý. Naprosto udiven jsem zůstal sedět v sedačce kinosálu po skončení hlavní části filmu a nastoupení titulků a přemýtal si v hlavě, co jsem právě viděl (a taky jsem přemýšlel, jak se teď asi dostanu domů, protože projekce nebyla v úplně ideálních podmínkách, ale to je jiný příběh a moc moc vysvětlování). Zaprvé jde o to, jak je explicitní. Což je naprosto v pořádku. Jakoby, byl jsem na 15+ verzi (na 18+ by mě totiž neměli správně pustit a nechci pokoušet osud - mimochodem, asi Vám teď dojde jeden z důvodů, proč jsem na film šel... a stydím se za to😂) a množství té explicitnosti mě překvapila. Už jen proto byste měli být rádi, že toto vzniklo v Česku, protože odvaha tohoto filmu a to, že se nejedná o prosto prostou nahotu (jakože je součástí děje a nehraje jen na efekt) je fascinující. nebere si to servítky a dokáže si to se vším všudy obhájit název. Ukazuje to totiž (nejen) ''její'' tělo ve všech možných světlech a úhlech pohledu a postupně s ním prožijete až neuvěřitelné niterní propojení, tak na Vás zapůsobí. Jede to od začátku do konce a opravdu to cením, jakou si dali práci, aby to udělali co nejvěrohodnější a co nejemotičnější. Dále to má úžasnou kameru, která je prostě světová. Jako reálně tam není jediný záběr, co by byl pře- nebo podsvícený, pře- nebo podexponovaný, zkrátka žádný takovýhle typicky český nešvar (celkově, přišlo mi to technicky mnohem propracovaněšjí než kupříkladu mnou opěvovaný Bod obnovy). Klára Belicová (zmiňuji kameramana (kameramanku jménem, to sám o sobě často nedělám) předvedla naprostou filmařskou špičku, opradu smekám a musím nastudovat její filmografii. Další věc, co je na filmu naprosto dokonalá, je herecké obsazení. Natalia Germani předvádí naprostý životní výkon (jako, asi jsem ji jinde neviděl, ale nebojím se to nyn klidně tvrdit). Ona coby Andrea Absolonová coby Lea de Mae je naprosto dokonalá a přesvědčivá (ne že bych o tom cokoliv věděl) a je ''jen'' dalším bodem, co film povznáší na světovou úroveň. Samozřejmě všichni hrajou naprosto skvěle, ale nyní bych tu chtěl vypíchnout jednoho herce, konkrétně herečku (a není to Tereza Švejdová, kterou bych ale měl zmínit též), a to Denisu Barešovou, která každým dalším filmem jenom dokazuje, že je jednou z nejlepších současnýh hereček. Fakt, kdekoliv ji vidím, tam si to ukradne pro sebe. Nevím, co k tomu říct. Každopádně je v mém TOP 10. Jinak vychvalovat vizuál už asi více nemusím, jelikož jsem už dle mého názoru o něm napsal mnoho (ještě zmíním výpravu, takže tímto ji zmiňuji coby opravdu dobrou). Poté tu ovšem máme druhý dojem z filmu, který je zkrátka. Inu, shazuje celek trošičku dolu (tady bylo původně 5*). Zamyslíte se a najednou Vám je po nějaké době příběh trošku nedostačující, jelikož je trošku zkratkovitý, nebo Vám je hlavní postava nesympatická (ne, že by měla být sympatická, o to se film nesnaží, ale je náhle v jiném světle). A takovýchto věcí, co to malinko shodí dolů je víc. Ale rozhodně to u mě neklesá bůhvíjak hluboko, protože stále se jedná o velice kvalitní film. Nyní bych si, prosím, vzal ke slovu, různá přirovnání. Vzhledem k tématu to zde nyní musím porovnat se dvěma filmy. Těmi filmy jsou Hříšné noci a Rozkoš (jen se na ně podívejte, uvidíte sami). Řekl bych, že coby tématický film o pornografii to tuto oblast mapuje lépe a názorněji, než Hříšné noci (které jsou za mě ale naprosto skvělé), o něco méně však jako Rozkoš. na druhou stranu, Hříšné noci jsou dramaticky mnohem zajímavější a rozebíraj postavy více do hloubky, To Rozkoš nedělá ani náhodou (přečtěte si moji recenzi na ně, však uvidíte) a spíše je zaseklá na místě, protože neví, co chce udělat. Zde to zkrátka s tou silou trochu uteklo, protože postavy to vykreslené má. Ne sice dokonale, ale hodně dobře (Hříšné noci to ale dávají o trochu lépe a více dopodrobna). Zároveň to ale jen o kus utíká tomu, co bych od filmu o takhle vlastně rozsáhlém tématu očekával, minimálně z dnešního pohledu. Více názornosti, více prokreslené postavy. Možná to zní, že vlastně nevím co chci, ale bohužel to nedokáži lépe vysvětlit. Zkrátka bych chtěl nějaký mix Hříšných nocí a Rozkoše. A tomuto filmu to jen o kousek uniklo. Což je škoda. Ale možná, že 18+ verze to zvládne lépe. Uvidíme. Jinak tento film mohu jedině doporučit. Ne slabým povahám, přecitlivělým lidem či někomu, koho se to dotkne. Je to hodně inviduální. však uvidíte samy. Natálie Císařovská předvedla neuvěřitelnou věc, umělecké dílo. 8,5/10 mluvené slovo ZDE: () (méně) (více)

Galerie (159)

Zajímavosti (17)

  • Ve filmu účinkují i vrcholové sportovkyně – skokanky do vody – jejich shánění ale nebylo vůbec jednoduché, protože v Česku nebo na Slovensku skoky do vody téměř vymizely. Film navíc vyžadoval zvládnutí nejtěžších skoků – trojitých salt. Štáb tak musel zamířit do Německa, Maďarska či Velké Británie. Nakonec s natáčením souhlasily Němky, i tak bylo ale obtížné přesvědčit sportovkyně, aby během vrcholové přípravy daly přednost několika dnům na place. (Komiks)
  • „Andrea je ambiciózna, chce byť hviezdou a spraví pre to čokoľvek. Môže za to jej povaha, alebo sú na vine ľudia, ktorí ju vychovávali? V každom prípade nič neľutuje, žije naplno, nepovažuje sa za obeť osudu. Andrein príbeh by mal viesť k zamysleniu, ako so svojím telom nakladáme, ako mu načúvame, či ho naozaj vlastníme a či je to len objekt alebo nástroj,“ prezradila o filme debutujúca režisérka. (Biopler)
  • Natálie Císařovská a Aneta Honzková vycházely při psaní scénáře především z hodin rozhovorů, které nahrály se sestrou Andrey Absolonové, Lucií. Její svědectví bylo podle režisérky natolik intenzivní, že nebylo třeba potkat se s někým jiným z rodiny Absolonové. (Komiks)

Související novinky

Reklama

Reklama