La La Land

• USA La La Land (více)
Trailer 2

Moderní pojetí klasického hollywoodského milostného románu umocněné skvělými písničkami doprovázenými velkolepými tanečními čísly líčí vášnivý milostný vztah od něžného vzrušení rozvíjející se lásky až po trpké zklamání z velkých ambicí. (Freeman Ent.)

Videa (26)

Trailer 2

Recenze (1 154)

castor

všechny recenze uživatele

Moulin Rouge a pak velká mezera. Teď ji vyplňují dva snílci, kteří jsou nejprve zaseknutí v dopravní zácpě, ale hlavně ve svých životech. Ona touží být herečkou (sakra, kdo by ji neobsadil?), on hájí jazzovou klasiku, jenže na ni už málokdo slyší. Potkají se ve městě umírajících snů, budou snít dál, tančit i zpívat v komornějším balení a hlavně se budou milovat. A my je. Kouzelní Emma Stone a Ryan Gosling k sobě na plátně potřetí doslova přirostli, je radost sledovat je (ač nejsou žádní velcí zpěváci nebo tanečníci) i nápady Damiena Chazelleho, který několikrát vymění kabát a který se zatraceně rychle drápe na vrchol. Pastelové barvy, retro šatičky, starý kabriolet, mladík shrbený nad piánem, atmosféra. Texty jsou moc fajn, ač hudební čísla tak úplně nestrhnou. Ani nemají. Když už ale hledat chybičky, tak to občas úplně nevtáhne, místy ztrácíme dech, asi i proto, že zápletka filmu je přeci jen trochu fádní. Emma Stone má krapet víc prostoru a Oscara by si zasloužila už jen za úžasnou scénu, kdy ON přijede za NÍ k rodičům. Magická pohádka. ()

Pethushka

všechny recenze uživatele

V tomhle žánru se už hodně dlouho takhle nezadařilo. Sama nechápu, v čem je to kouzlo a kde se bere ta lehkost, která jiným většinou chybí. Ani si nedokážu představit, jak těžké musí být odhadnout tu hranici mezi genialitou a kýčovitostí hudby ve filmu. Z toho jde fakt cítit talent. A Ryan s Emmou po boku si to tam sázel, jako kdyby se pro tu roli narodil. 4,5* ()

tron

všechny recenze uživatele

„Nikto mi nebude hovoriť, čo mám robiť.“ – „On ti to práve povedal.“ – „Lebo som mu to dovolil.“ Whiplash mi moc nesadol, no hoci je La La Land od rovnakého režiséra, je o džeze a o jeho prispôsobovaní sa dobe/novému/mladému publiku (čo ozaj nie je moja srdcová téma), bavil ma nový film Damiena Chazelleho o čosi viac. A to pritom muzikály nijako extra nemám v láske a Emma Stone mi nikdy nebola ktovieako sympatická. Atmosféra je príjemne retro, odpovedá tomu aj výprava, kostýmy... Ryan Gosling je švihák a fešák a cameo tu má aj tradične podarený magor J.K. Simmons. Žiadna z tanečno-speváckych scén ma nezasiahla, ale musím uznať, že mnohé z nich sú kvalitné, len to skrátka nie je moja šálka kávy (to o hviezdach alebo o tete z Paríža). No veľmi veľa tomu dáva fajn vzťah ústrednej dvojky a realistický a preto silný koniec. 20% navyše za to, že sa to veľmi páčilo pani manželke. A za koniec. Každopádne, Ryan už v minulosti hral vo vydarenejšej romanci. Vy viete, v ktorej. ()

Superpero

všechny recenze uživatele

Přišlo mi, že se snažili o romantický opus magnum, hrající na pseudonostalgickou notu, ale mě to nestrhlo. Starý filmy a jazzík jsou sice fajn propriety, ale to že je používáte neznamená, že je film kvůli tomu rázem dobrý. Nijak mě nenadchla jedinná písnička. Opravdu mne to bavilo jen když byl Gosling nucen hrát na Michal David klávesy, a Emma Stone (hraje skvěle) se mu vysmívala. A pak ještě ta jejich hádka. ()

TeeAge

všechny recenze uživatele

| Rozpočet: 30 miliónov $ | Tržby: 446.1 miliónov $ | La La Land je je je nadštandardná dráma, a o to menej podarený muzikál. Jeho problém je, že sa snaží byť oboje, a tým pádom neni nadčasový ani v jednom z daných žánrov. Našrubovaná osudovosť skrze životných rozhodnutí je len pokus o výnimočnosť. Spracovanie problematiky umeleckého napredovania a každodenných pochybností v sám sebe je pre mňa najsilnejšiou stránkou filmu. Je to ale stránka, ktorú som od filmu vôbec nečakal, a aj keď je to milým prekvapením, všetky ostatné zásadné veci sú len priemerom, čo sa tanca i spevu týka. Herecky je to samozrejme podmanivé, ale od muzikálu čakám vyrovanejšie výkony vo všetkých složkách, hlavne, keď by sa malo jednať o svetovú špičku. Kamera je nápaditá, scenár je našlapnutý, no v pôlke mu totálne dojde dych. Meno J.K.Simmonsa dám na plagát, len ak má viac, než 5 viet, a fór s divadelnou svetelnou zmenou zahrám maximálne dvakrát za film. Skvelé, ale pre mňa trošku sklamanie. Čakal som rozhodne viac. Ps: Nechce sa mi veriť, že človek, ktorý zrežíroval dynamický Wiplash, má na svedomý tento tempom nevyvážený film. ()

Zajímavosti (58)

• Severoamerické tržby byly 151,1 milionu amerických dolarů, celosvětové pak 472 mil. (NIRO)
  • Při slavnostním 89. udílení Oscarů (2017) byl La La Land nejprve vyhlášen jako vítěz kategorie Film roku. Stala se ale chyba, Warren Beatty, který měl cenu předat, dostal před nástupem na pódium špatnou obálku, ve které bylo jméno vítězky kategorie Nejlepší herečka v hlavní roli, Emmy Stone. Warren se svou kolegyní Faye Dunaway po chvíli váhání i přesto kategorii vyhlásili a za vítěze označili právě La La Land. Vše bylo uvedeno na pravou míru až při probíhající děkovačce a Filmem roku se tak, v souladu s hlasováním, stal snímek Moonlight (2016). Tato situace je často považována za největší průšvih v historii předávání Oscarů. (zajda404)