Reklama

Reklama

VOD (1)

Třiadvacetiletá vrcholová sportovkyně Andrea se připravuje na olympijské hry v Atlantě. Jako mistryně republiky ve skoku do vody nic jiného než tvrdý svět tréninků a závodů nezná. Až do chvíle, než si poraní páteř. Její sportovní kariéra náhle končí. Touha po úspěchu ji ale přivede ke kariéře pornoherečky. Stejně jako své tělo ovládala a využívala ve sportu, využívá jej při natáčení pornofilmů. Má slávu, peníze, komfortní život, nezávislost. Nakonec ale přece jen musí zpomalit…
Film je inspirován příběhem Andrey Absolonové, která byla v 90. letech jednou z našich nejúspěšnějších skokanek do vody a posléze neméně úspěšnou pornoherečkou Leou De Mae. (Bontonfilm)

(více)

Videa (24)

Trailer 1

Recenze (261)

salalala 

všechny recenze uživatele

Předně je nutno uvést, že je dobře, že se podobné projekty v našich končinách konečně realizují a tvůrci se lehce kontroverzních témat už tolik nebojí. O to větší je škoda, že Natálie Císařovská kolem něj našlapuje velmi jemně a snaží se sice ukázat život Andrey Absolonové komplexněji, jenomže nedokáže úplně zaujmout a strhnout, především se ale rozhodnout, co chce divákovi říct. V až artovém stylu velmi dobře pracuje s detailními záběry na "její tělo", které se pro hlavní hrdinku stává obživou a něčím, co jí zajistí úspěch a slávu, i když jinak, než asi čekala. Po velmi slibném začátku jako by si autorka na sebe upletla až moc dlouhý bič, protože většinu témat jen nakousne, zmíní dost povrchně a jde od nich dál, aniž by divákovi umožnila jakkoli se emočně napojit na některou z postav. Přitom je tu velký potenciál (rozpad rodiny, detailní náhled do pornoprůmyslu, který pravděpodobně bude dost drsný, srovnání pornografie se sportem), který ale režisérka bohužel nevyužívá. Typickým příkladem budiž samotný závěr, v němž MINISPOILER hlavní hrdinka zemře mimo obraz, ale publikum to nechá absolutně chladné KONEC MINISPOILERU. V tomto případě je paradoxně ke škodě krátká stopáž, protože k určitému dořešení naznačených motivů by bylo potřeba minimálně půl hodiny navíc, dá se ale předpokládat, že náročnější divák by byl ochoten je u filmu trávit. Natalia Germani se s titulní rolí poprala více než dobře, protože právě ona je tím nejzajímavějším, i když někdy má její postava nejasnou motivaci, za zmínku pak stojí ještě Denisa Barešová, která svou žárlivou sestru na malém prostoru dělá hodně výraznou, ostatní už tolik místa nemají. Její tělo je nepochybně film, který stojí za pozornost, protože do světa, který je pro většinu lidí stále jaksi tabuizován a automaticky budí pohoršení, nahlíží hodně citlivě a se vší úctou, jen se zkrátka nedokáže zaměřit na tematiku, kterou by vypíchl a tak zůstává zoufale jednorozměrný, povrchní a nedokáže proniknout do hloubky postav, které určitě prožívaly zajímavá dilemata. Škoda. 60 % ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

U takovýchto filmů si kladu dotazy typu - a proč to vlastně vzniklo? Dobrá, vrcholová sportovkyně po zranění začne hrát v pornu, to trochu zajímavé je. Nicméně je tolik jiných témat... Film navíc vůbec nenabízí žádné vysvětlení co ji k takovému rozhodnutí vedlo. Od druhé půlky už v podstatě divák odevzdaně nakukuje pod pokličku kuchyně porno byznysu a za mně tam tedy bylo odhaleno zbytečně moc. Ne nebráním se nahotě, dokonce ani explicitní. Někdy je to dokonce v obyčejných filmech super, ale musí to mít důvod. Tady mi to připadalo jako kdyby při té tušené  bezmoci ve scénáři se někdo rozhodl alespoň tedy diváka trochu zašokovat, nebo snad rajcnout... Těžko říci. Natalia Germani se role zhostila se ctí a má docela i můj obdiv. Je to krásná ženská a vybraná byla pro roli docela dobře. Přesto jsem měl ve filmu chvilkami dojem, že hraje ten nudný scénář stejně odevzdaně jako když odevzdaně hekala v kosmickém skafandru při natáčení porna. Nicméně námětově zajímavé a vydržet se u toho dalo. Dávám tedy za 3 salta. * * * ()

Reklama

major.warren 

všechny recenze uživatele

RECENZE: Sport versus porno aneb Jak sesterské pouto vyhrává nad Jejím tělem - Českokrumlovský deník  Životopisné filmy bývají v českém rybníčku prokletím. V případě Jejího těla se však nejspíš jedná o štěstí začátečníka, v tomto případě debutující režisérky Natálie Císařovské. Přes formální a dramaturgické nedostatky působí výsledné dílo velmi uceleně a sebevědomě. A samotný příběh kdysi nadějné skokanky do vody Andrey Absolonové, která po nešťastném úrazu vyměnila kariéru sportovkyně za hýřivý život pornohvězdy, má rozhodně co říci. Absolonovou ztvárnila Natalia Germani. Hraje jí dobře, bez přemrštěných póz (s výjimkou „porna ve skafandru“), ovšem scénář postavu ochuzuje o jednu klíčovou věc, a tou je motivace. Hlavní hrdinka sic letmo skáče světem od příprav na olympiádu přes tragický pád a práci v samoobsluze až po hvězdnou slávu v porno-galejích, ale hlubší porozumění pro její jednání, touhy a vytyčené cíle se nedostaví. Divák se na ni může citově napojit až zpětně. Mnohem atraktivnější je totiž pásmo možných interpretací, které Její tělo otevírá. Snímek sám nejlépe funguje právě na rovině divácké, kdy nechává své příjemce, aby si sami určité věci na základě vědomých souvislostí domysleli, spojili či kompletně sestrojili, čímž nabízí hned několik otázek k zodpovězení: Je hodno úcty či zavržení, že Absolonová dokázala vyměnit sport za veleúspěšnou dráhu pornoherečky, o níž se „pochvalně vyjádřil dokonce i Larry Flynt“? Jak se asi cítila samotná Absolonová v rámci této proměny? Je na místě, aby se od ní za to, čím se živí a co ji činí šťastnou, odvrátila mladší sestra a později také otec? Její tělo doslova vybízí k pozastavení se nad smyslem našich předsudků a zavrhujících stanovisek. Z hlediska ztotožnění nám může být velmi blízko postava otce (Martin Finger), který se za povolání dcery zaprvé stydí, zadruhé se snaží dbát toho, aby „její tělo“ na videokazetách neviděli alespoň známí. Kdo je napsaný skvěle, je hrdinčina sestra Lucie, v přesném podání Denisy Barešové, jež je herecky nejsilnějším článkem filmu. Nejprve k ní vzhlíží, později, když zjistí, co je sestřinou novou profesí, se od ní distancuje. Viní ji i z rozpadu rodiny, jíž dominuje ukázková fiflena (Zuzany Mauréry), dceru stůj co stůj tlačící do kariérních výšin. V kritické chvíli, kdy Andrea leží v nemocnici s nádorem v mozku, se Lucie zachová správně, spory upozadí a naplno projeví tíhu sesterského pouta, jaké nelze přerušit jen kvůli pošklebkům okolí ani vlastnímu zklamání nad tím, že sestra „š*ká za peníze,“ jak sama pronese, třeba u rodinného oběda… Právě téma sourozeneckého vztahu, jenž prochází náročnou životní zkouškou, mi na Jejím těle připadá paradoxně mnohem zajímavější než názorná ukázka lechtivého zákulisí porno-produkce. Novinka českých kin navíc zákonitě pobouří pár scestných moralistů, kteří svou kritiku budou opírat o to, jak někdo může pronést, že „porno je taky takový sport“? ()

PKD 

všechny recenze uživatele

Další náhodný film ze série ,,co budeme dělat, zatímco běží představení a my čekáme, až zavolají techniku na přestavbu´´. Zdůrazňuji, že já ty filmy či tv s. nevybírám. Většinou příjdu a něco zrovna, běží. Shoduji se s většinou, která píše, že film jen klouže po povrchu a nejde vůbec do hloubky a tudíž neříká skoro nic o ničem a sám je v podstatě k ničemu. To posl. už říkám já. Ale zase, nějká hrůza to nebyla a v rámci možností to kór nenudilo. Jediné, co mě docela šokovalo (neb jsem si před premiérou četl dlouhý rozhovor s rež., která tvrdila, že sice regulérně explicitní porno scény natočila, ale do kino verze to samoz. nepůjde) právě scény, kde se šlo doslova, natvrdo. To bych v tzv. mainstreamu, nečekal. Vyvalil jsem na to bulvy a byl to takový dopad, že tu 3. hvězdu dám ze ten shock. Jinak za 50%. A co se týče mé reakce, jak jsem se tak díval na zbývající 3 kolegy, ti na tom byly dosti podobně a to je 1 z nich  v rámci XXX žánru není žádný nováček, jako já. Jenže tohle jak říkám, v nenápadném mainstreamovém filmu do kin, nikdo z nás nečekal. Posl. věc ještě k tomuto. Bylo ze zpětného pohledu dosti zajímavé, že ti, co vím, že XXX prakticky moc neholdují (takový ti moralisti, co dělají doma satan ví jaké prasárny) zachovali kamenný xicht, zatím my os. XXX sběratelé/diváci, jsme z toho měli málem infarkt. Zajímavé. A na celém filmu, asi to nejzajímavější. Bod za odvahu, tvůrčí týme. Jak zde již zmínili i jiní. A od baby, která má vskutku srandovně naivní názory na porno průmysl, což mě v tom článku, spolehlivě rozesmálo. Taková ta brejlatá knihomolka, co zná max. 2 polohy a z análu by měla zřejmě, celoživotní trauma. Ale, třeba klame tělem. Doslova.;-) To je taky možnost. Ale kdo ví, jako verzi jsem viděl. Třeba se nakonec natočily 2.  Relativně pobaví (dost lidí, kteří jako já tohle od ne XXX filmu, nečekali) šhockuje a neurazí. To posl. se týká jen těch, kteří ví, do čeho jdou a nemají vysoký odpor k jistému žánru. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Nejdřív se proslavila na skokanské věži, pak si osedlávala jiné věže... Touha po úspěchu, tlak na výkon. Pro mnohé prostě jen tělo, které musí být v každé situaci ve formě. Náročné tréninky a přísná životospráva v době, kdy vše podřizovala skokům do vody a blížící se olympiádě v Atlantě 1996. Následně správný výraz i pozice v době, kdy směřovala za pornofilmovými cenami. Jeden skok z věže totiž Andree Absolonové prakticky ukončil kariéru. Ztratila naději na úspěšnou sportovní budoucnost, tělo jí ovšem zůstalo, tak proč ho nevyužít? Navíc v pikantním odvětví se úspěch dostaví podstatně rychleji bez tvrdé dřiny. A tady je první kámen úrazu. Moc totiž nerozklíčujeme, co pro dívku znamenal (ne)úspěch a konec sportovní kariéry. Prostě s límcem na krku smutně leží v posteli, zakouká se do mladého fotografa (ale o jejich vztahu se nedozvíme vůbec nic), který se zároveň staví za kameru v pornografickém byznysu. Šup, proč to nezkusit? Jenže stejně jako při absenci pocitů ze sportovní dráhy, ani tady nám tvůrkyně neumožní nahlédnout do nitra hlavní hrdinky. Prostě jen další mechanické pohyby jako v případě jednotlivých fází skoku? Navíc je tenhle průmysl vykreslený jako skvělá a hladce bezproblémová branže. Dalším palcem dolů je pak role rodiny, kupříkladu taková matka přistupuje k její nové práci pragmaticky, prostě jako k práci. Mnohem náročnější zkouškou prochází sourozenecké pouto, kdy z mladší ségry Denisy Barešové cítíme zklamání, které ovšem na konci (po zjištění závažné diagnózy) prostě zmizí. Holt další slabý a nepropracovaný motiv. Nejednu rodinnou scénu navíc doprovázejí dost nepřesvědčivé a křečovité dialogy. No a dostáváme se ke třetí fázi, se kterou se musí vyrovnat její tělo. K té nemocniční. Tady se jen potvrdí absence silnějších emocí. Prostě je nám to celé tak nějak jedno. Což je škoda minimálně v souvislosti s Natálií Germáni, která podává solidní a fyzicky obětavý výkon. PS: Když po fatálním zranění začíná pracovat v krámě, v regálech je vidět zboží, které tam v dané době nemá co dělat. Když pak jedna z kamarádek z branže obdivuje v roce 2000 při první štaci Andrey jednoho pornoherce, zmiňuje, že má točit akční biják s The Rockem. Ten se ovšem ve filmu proslavil až po roce 2001. ()

Galerie (159)

Zajímavosti (17)

  • Ve scéně, kdy leží Andrea (Natalia Germani) v nemocnici po zranění páteře, je možné slyšet, že se v televizi vysílá epizoda soutěžního pořadu Kufr (od r. 1992), který běžel na České televizi od roku 1992 do roku 2004. (sQelle)
  • Ve filmu účinkují i vrcholové sportovkyně – skokanky do vody – jejich shánění ale nebylo vůbec jednoduché, protože v Česku nebo na Slovensku skoky do vody téměř vymizely. Film navíc vyžadoval zvládnutí nejtěžších skoků – trojitých salt. Štáb tak musel zamířit do Německa, Maďarska či Velké Británie. Nakonec s natáčením souhlasily Němky, i tak bylo ale obtížné přesvědčit sportovkyně, aby během vrcholové přípravy daly přednost několika dnům na place. (Komiks)
  • Scéna, kdy hlavní hrdinka se svou trenérkou přijíždí do „španělského“ hotelu, je z olomouckého hotelu Theatre. (Natys95)

Související novinky

Reklama

Reklama